Activitat de música, 3
Bon dia,
A l'enllaç següent, trobareu una activitat amb àudios de ritmes a una columna i el ritme escrit corresponent a l'altra. Es tracta de relacionar-los.
No importa el temps ni la puntuació. El més important és entendre si sonen més ràpides, amb silencis pel mig o si són més llargues.
Recordau:
♩ ta → dura una pulsació
♫ titi → dura una pulsació (mitja cada una)
Z(un) → dura una pulsació
https://es.educaplay.com/recursos-educativos/5286412-que_ritmo_es.html
Per escoltar l'àudio heu de pitjar a l'altaveu, per seleccionar i relacionar-ho, la part blanca.
Fins aviat,
Maria
Qualsevol dubte : msalva16@cpblaibonet.net
A l'enllaç següent, trobareu una activitat amb àudios de ritmes a una columna i el ritme escrit corresponent a l'altra. Es tracta de relacionar-los.
No importa el temps ni la puntuació. El més important és entendre si sonen més ràpides, amb silencis pel mig o si són més llargues.
Recordau:
♩ ta → dura una pulsació
♫ titi → dura una pulsació (mitja cada una)
Z(un) → dura una pulsació
https://es.educaplay.com/recursos-educativos/5286412-que_ritmo_es.html
Per escoltar l'àudio heu de pitjar a l'altaveu, per seleccionar i relacionar-ho, la part blanca.
Fins aviat,
Maria
Qualsevol dubte : msalva16@cpblaibonet.net
Comentaris
Publica un comentari a l'entrada